Sprawy urzędowe załatw przez telefon, internet lub listownie
Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne, prosimy mieszkańców o ograniczenie wizyt w urzędach, instytucjach i jednostkach miejskich w tym tarnogórskim garnizonie policji do niezbędnego minimum. Zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego przy bezpośredniej obsłudze należy zachować odpowiedni dystans, zarówno od pracowników, jak i od innych osób oczekujących na obsługę.
Przypominamy, że wiele spraw urzędowych można załatwiać przez Internet lub listownie. Na stronie https://obywatel.gov.pl/ znajdą Państwo katalog usług wraz z opisem, jak załatwić poszczególne sprawy. Posiadając konto na www.sekap.pl lub www.epuap.gov.pl można korzystać z elektronicznych usług, wysyłając wnioski, podpisując je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym.
Pamiętajmy, że wizyty w jednostkach Policji wiążą się często z koniecznością poruszania środkami komunikacji zbiorowej oraz przebywaniem wśród większej ilości nieznanych nam osób. Oczekując na przyjęcie zgłoszenia, w zamkniętych pomieszczeniach również jesteśmy narażeni na kontakt z obcymi osobami.
Dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w Komendzie Powiatowej Policji w Tarnowskich Górach. Zalecamy korzystanie z poczty elektronicznej.
Poniżej przydatne linki: